Frh frh tgk tu, woah dye da ada relationship. haha. padan muka kaw. eii bodo nye kaw tggu die. kaw tahu tak kaw ni bodo? haha. bodo ye? a'ha bodo. malu la kaw ni. maluuuuu :/  da la pergi tutup muka la. tu la syg orang sgd sgd sgd sgd sgd sgd pn ta bole. see! alala sakit la hati. knp skt hati? jgn la sakit hati. jgn tau jgn. nt merana diri c':

nak nges air mata darah pn da ta bole da. ye aku tahu da ta bole. da hbs da air mata. bkn air mata drh pulak aku nges. tak tak aku bkn kedekut air mata, aku jimat. muehehe. sebak, nk nges jgk. bzr siket je. cikiwt je. k k jap, nk nges jap..... k lega c: hee die ta syg aku da. die tipu, senanye die ta syg aku. die tipu die kate die syg aku. hihi die penipu!

redha je ke? hee sebak nye sebak :c knp mcm ni. knp? sebak btl ni. asshole knp tipu ha sial. haha kaw tu ha yg bodo frh, sng btl kne tipu dgn penipu. kn bgs kaw ta ckp lgsg kaw syg aku, ta de la aku tahu kaw ta syg aku. sedih tau da dapat tahu ni. sebak. nk nges lg, tp nk buad ape lg nges. die ada gf. die da hppy dgn gf die frh. kaw nk nges untk die? peh seriously buang masa frh!

dah dah. lap air mata ni. im strong dude. blah la sial. jgn sesekali kaw muncul blk. haha ayat aku peh :3 senanye aku sedih ni, argh sedih la sial. buruk tau muka aku nges. buruk! sesangad la buruk like berok. haha. dah stop nonsense. argh time to forget everythng. well forever goodbye babi. im broken enough. no more love just revenge! toodles.