Nurjasyira Jasman, I do loving you baby 
Well da 1 week ta jumpe jash. sbtu lepas baru jmpe. uwrgh windu nye. hihik. jumpe aku trs hug die kuat kuat. rendu sangad tau. act plan nk kua sbtu tu. ye la mne tak nye da 1 weeks jash asyik sebok keje je smpai lupe aku. txt aku pn ta. grrgeram aku ><' last last aku bajet touching ajak dye kua. hihik. sggup ponteng keje kn jash? ily twincess 

best kn hang. weeee dpt spend time dgn jash. dpt hold hand dgn jash. dpt cuci mata dgn jash. paan nk rapat dgn aku pn dia ta kasi. haha. bekepit je kite. jsh hilang kejap pn aku da melilau cari dye. sayang tau kd jsh. sayang sangad. ta boleh tau ta de jsh, rs mcm nk menangis :' hihik.

td masa jln jln. ada nmpk cincin ni tau. hish lawaaaa. engd nt kalau keje, nk beli. nk beli 2. untuk aku and jash skli :) da lama idam nk beli gelang sama dgn jsh. dr awal tahun ni lagi. first time tu tengok dgn jash kd mid. lawa sangad gelang tu. tp enta ta tahu bila nk beli. hee nt kita beli k jsh. patient and wait. 

hee sure i cant breath witout you jasyira. almost everyday im hoping that you will never forget me. i  you and i need you around. everything i do, i wanna share it with you. without you, im nothing baby. you are favourite diary tht i cant trust. you're my everything. my strenght. my heart. my twincess. xo