K hari ni aku bgn awal. awal gile. pagi pagi jsh da call. aku tdo kjp. kjp weh. sehari ta jmpe jsh da bnyk gile cite nk share. k aku denga. ngntok ngntok pun aku denga. apdhl mbe pnye psl kn. haha. lyn lyn cite dye aku tetido. cool~ jsh pn tdo. pkl 8 aku bgn. aku kejut jsh teman beli brkfst. aku ckp aku lapa semalam aku ta mkn nasi lgsg. lapa k lapa. jsh pn bgn. nk cuci muke ni, lek lek aer tade. woah lagi aku suke -.- mampus ah aku da lapa. busuk busuk pn aku turun gy beli brkfst. naek ats aku mkn. lapa k lapa. texting abi 2 text je. aku ta reply. aku mls nk typing. haha. abi sory k :D


tgh mkn mkn ibu aku bsg bilik mcm tukang pecah la ape la. k aku watlek, diam. mls besuare. aku mkn je. da hbs mkn  tgk aer da ade. cool~ aku msuk blk. k baru aku pasan bilik aku mcm hutan. lame gile aku ta kms. cadar sume pn lame aku ta tuka. buku sume terabor. k aku baru rase ta selese. aku lpk lu kd lua dgn jsh onl dwnload lagu pe sume. lek ibu aku bsg lg baju ta lipat la ape. k aku diam lg -.- malas jd ank derhaka en.


okay ibu da gy keje. watlek jp lg angh kms uma k bu. onl jp je. haha. abi onl. abi tny hang ke ta. ckp ta tahu. then jash tnye, 'weh gile nk hang ta nk? jom ah ade cncert kd klcc' woah mcm nk hang. tapi rmh ta kms lg. k da pkl 12. kms rmh hbs 1 rmh aku renovate. kusi sume aku alih. cadar sume aku tuka. cermin sume aku lap. alas meje sume aku tuka. baju sume aku lipat. rjn en? well i saiyman aku kalau rjn, rjn hbs k. haha.


pkl 1 jsh blk rmh jp then aku cntinue kms rmh. pkl 3 4 smthng aku txt jsh 'weh nk hang ta nk' 'jp. aku dlm lif otw rmh kaw' k aku tggu. decorate bilik aku sikit. tmbh board skt. tmbh article magazine skt kd wall. okay cun. aku suka ^^ hihik. jsh ckp 'weh comel ah kaw buad mcm ni. gmba aku buruk' haha. gmba mase kteorg sek rndh aku ltk kd board. mmg sakai la. bkn kaw je jsh aku pn. haha. k lipat baju, jsh tolong. alala ni baru kawan sehidup semampus. hihik. lebiu k jsh, lebiu :D 


da pkl 5 smthng. aku shower. fuhh shampoo rmbut. fresh k! hihik. tgk kd lua mcm hjn nk hang jadah jsh -.- mama call srh beli brg jp. k blk gy kdai jp. dtg rmh jsh aku tgk bunga abi da layu layu.  td mama lupe nk kerat batang dye. k ta pe la nt bunge you abi i buad potpuri k bi :) da layu i ta tahu jage bunge. sory k. then tetibe mama suruh jsh nd dek ann jge kina nd shuhada kd rmh dqda cause mama uncle dqda nk gy senawang. alahai jsh aku da ckp kd abi aku dtg klcc mlm la. fuhh plan barai. sakai -.-


jash pegy rmh dqda. gile buad muke sial ta dpt kua jsh. hahaha! frst time aku tgk kaw buad muke girl. klaka. hihik. aku blk rmh onl. heih aku tgk DP kaw gmba pmpn. weh sial ah. cpd gile dpt awek. fucker cun -.- engd cap k, cap! aku trs ofl. then dye call gune num rmh. aku ta tahu num rmh dye. aku lyn enta ta tahu. dye ckp H. oh H. geram trs jd oky skt. skt ah ta bnyk. geram bnyk. then ckp ckp. jsh call ckp kd bwh da. amin hnta. heeh snggup kaw en jsh.


pegy rmh jsh, jsh shower jp. k tggu. text asyeed. kate nk blnje shisha hrni. da jnji kn. k dye tunai kn jnji dye. isayman aku engd dye gebang. haha. k dye dtg dgn mbe dye. gy shisha kd abc. okay cun. jsh lps gian. seminggu ta shisha. haha. ta dpt kua klcc dpt shisha pun jd la. melon plus mint, okay frst time rs k frst time. then tetibe alam nd buda bnyk ckp tu enta sp name dye, dorg dtg kd abc. weh tekezut bah. haha. ala~ lame ta jmpe alam. rmbut semat k alam. dorg baru blk gig kd 1 station. cool~  lepak lepak 10:30 da okay jsh kne blk cause mama da blk. k rushing. jsh blk dulu. aku tggu asyeed byr, k lame -.- eh lupe td aku curi CJ7 asyeed. yo cute~ haha.


blk. k boring -.- onl jp. then asyeed call ajk weng weng. peewit~ haha. okay rempits rempits jp. boring k. it sunday night babeh. k txt jsh. jsh srh tny dqda. k gerak dgn asyeed gy rmh dqda. okay sial lame tggu kaw jsh -.- asyeed kate pegy kl. engd kn gy mne ah lek lek dataran. waklu mat, rempitsempit bnyk ah. fcuk off! -.- gila jantung nk tecabut sial. roadblock doh roadblock. bebi k bebi! -.- aku ta pnh kene roadblock. samat ah td telepas. k aku nk blk ah weh. nxt time pls careful k asyeed, beware!!!


okay aku ta nk ride da. mcm bebi wey! aku ta penah mcm tu. first time nd will be the last time k. aku ta nk dh -.- then lepak tanjung. ah tanjung? k tanjung. rendu wan la sial, rendu :') nmpk epul. k bro rmbut da ta ketak. hengtem da. haha. shisha lagi. k shisha tanjung thebest k. i loike :D k da lewat. blk jom blk. k asyeed hnta. cun aku nk tekencing weh sejuk tahab gaban. gigil habes -.- nk gy kencing jp lek lek police bule lpk shell. k straight pegy abc jp tggu jsh. aku ta tahan nk blk nk kencing ah. blk blk aku trs kencing lu tuka baju onl. 
okay habes. chau. k thanks buang mase bace post ni k. hahaha!