Berubah




aku manusia biasa same jugak macam kaw.
aku ta de la sehebat mane mcm superman yg selalu jd superhero sume org.
aku bkn boleh angkt batu besa dgn 1 jari, aku bkn bole laser hati kaw dgn mata aku
tp mgkn aku lg pandai dr superman. yea la kau ta pkai sepende kd lua mcm superman.
nd aku rs, kaw pun ta de la sehebat mcm ben10. yg boleh tuka tuka tu.
ta de org yg sempurna dalam dunia ni. kaw perlu tahu tu.

"fara, kaw jangan terkejut kalau aku da berubah"

ayat kaw ni masih tengiang-ngiang sampai sekarang dalam kotak fikiran aku.
aku mungkin ta kan tekejut kalau kaw da berubah,
tapi kemungkinan besar yang aku ramal, aku akan sedih. sunyi. sepi.
aku bkn sedih sbb kaw da berubah. aku sedih sbb kaw sggup berubah.
aku nk tny, kaw ta penah syg ke realationshp kita selama ni smpai kaw sggup brbh?
hm bia aku teka jwpn kaw. oh ye semestinya tidak ! btl kan tekaan aku?
kalau jwpn kaw ya ! ta mgkn kaw sggup kata sedemikian kt aku.

walau pun tu cuma 8 patah perkataan yg kaw ungkapkan
tapi ie cukup buad aku tesentap babe.
cukup untk buad aku diam seketika.
cukup untk buad jantung aku berhenti mengepam seketika
apa salah aku smpai kaw sggup berubah?
aku ta ksa kalau kaw berubah kearah kebaikan.
tapi cara kaw ckp, aku tahu kaw akn brubh ke arah lain.
dari erti kata lain, kaw akn lupakan aku. ye lupakan aku !

aku nk kaw tahu, even macam mane pun aku akn jge realationship ni
aku ta nk usehe 3 tahun lebih musnah mcm tu je. btl aku ta nk weh.
sgup ke kaw kalau kaw da kumpul sayang, suka, ketawa, tenaga....
untuk 3 tahun lebih weh. da tu kaw buang mcm tu. kaw tarasa membazir?
oh yea mgkn kaw ta rs. sbb kaw kumpul bnde bnde tu bkn nye ikhlas. 
hm tp aku sayang kaw lebih. lebih dr ape ape pn. aku nk kaw tahu tu