Woo-Doo-Daa

HIIIIIIIIIII-II KALIAN :)

Dua puluh enam haribulan sepuluh dua ribu sepuluh.
Pukul lima tiga puluh empat minit petang.




Hari ini saya tidak berbuat apa apa. saya bosan teramat amat la bosan.
hari ini habis buku novel yg diberi oleh seseorang. 
saya bersyukur sebab saya da habes membaca novel itu & saya suka jalan cerita nya :)
er bukak facebook benda sama sahaja. 
bertambah bosan lagi lagi sayang shera saya tidak online. grr ==' 


Patot kah saya mancari dan mencari kerja untuk bekerja?
ergh! duit duit duit mana nak cari duit
duit banyak-kk-kk mane nak cari? 
rompak bank bule? =='
dalam purse ada 15$ ringgit Malaysia sahaja. macam mana? 


Rumaina destari Umar ajak tengok wayang, cerita Cuti-Cuti Cinta pada keesokan harinya.
M Azizi Ismail mengatakan bahawa cerita itu seronok.
W M Jasnizam W Din pula off day pada keesokan harinya.
Farah Izzati Anuar ajak menonton bersama pada keesokan harinya juga.
Patut kah saya pergi menonton nya?
Haih penin penin. na ekod siapa? 
Farah Izzati atau Rumaina Destari? =='


Ibu saya sudah pulang kerja, & bercakap pasal kerja lagi.
M : ibu ade ke kerja kd Soda tu?
I : ade, tp pkl 6-10 o 11. nk ke?

M : hmph bule la tu. bila bule start.
I : ta tahu, jplg kene call dulu.
M : okay call la.


hahh! susah nak mencari kerja ==' 
malam sekejap lagi kakak saya akan mengambil saya dn Danial Adib.
Tidur di rumah nya lagi!
Saya semakin rindu dengan O-yen kesayangan saya, muah :)


sekian pada hari ini. selamat tinggal :)