Clinic Math

MATH IS ONE OF THE ESSENTIAL EMANATIONS OF THE HUMAN SPIRIT

second day PMR trial examination. yeah im feeling good when doing 1st paper, tatabahasa. & after reacess. ergh 2nd paper, karangan. seriously, ta suka buad karangan. essay haters. hish. ta apa apa enta aku merepek kd paper karangan tu td. haha. im gonna died bila hadzhari bagi paper tu balek. kali ni if ta dpt 75 ke atas, 4x rotan dia bg.  ha ambk kaw. saked ta saked la =.= habes jawab exm prgi class PP mcm biasa. today PP, BM. hadzhari ta masuk but cikgu zaleha masuk. half buda lelaki suma da berambus da balek. bia la dorg ta na lulus ken, bia bia. buad buku adabi mcm biasa jugak. tapiii aku buad until question 20 je cause pot-pet-pot-pet dgn fatin pakse dye dgr cite aku yg merepek repek td. sory, saya boring la awk. haha. 1:30 engd na balek terus but aku tgk td kd cls B ramai sgd pupils. aku msk menyebok dgn ftn. tgk-tgk ade clinic math by cikgu aisyah. 1st engd ta na msk. knpe? sebab kite ta suka math awk. math penin-penin. haha. but da msk na buad mcm mana. cikgu aisyah bg paper. jwb jwb. aku ta phm satu ape pn soalan tu. suro aman ajr. ajr-ajr-ajr. fuhh caye la awk, kita buad math awk. sekarang kita da suka math. math kacang je la. eh eh KALAU buad bnyk excersice. haha. ramai yg ta caye aku masuk clinic math tu td. hish hish. new fala here la korg. kita na berubah la awk, btl. haha. thnks to aman & eyla btw  sbb ajr-ajr-ajr td. tahu mesti kaw bengang ken aku bnyk tnye td. sape suro bia kusi sbela kaw kosong td. haha. seriously feel more better bila dpt answer sume question math tu td. rase mcm-mcm-mcm na belajar sangad math. rase rugi sgd bila cikgu ajar ta bg full focus. hish. but wtv it is, math besh * smiley face (: